mountainbike.be
20/01/2018
Kleding

G-Skin stelt nieuwe identiteit voor tijdens Velofollies

G-Skin, gespecialiseerd in gepersonaliseerde teamkleding, bestaat dit jaar tien jaar en dat moest volgens de eigenaars gevierd worden. Tijdens Velofollies wordt de nieuwe identiteit voor het eerst aan het grote publiek getoond.
Het Luxemburgse bedrijf zet duidelijk in op 'design'.
© Photopress.be
Vernieuwd logo, vernieuwd gamma...
© Photopress.be
De familie Geluykens kiest na 10 jaar voor nieuwe bedrijfsidentiteit.
© Photopress.be
Het Belgisch-Luxemburgse bedrijf met Peter en Piet Geluykens aan het roer vond bij het tienjarig bestaan van hun bedrijf het ideale moment gekomen voor een een nieuwe identiteit. Volwassener, sterker en herkenbaarder. Een nieuwe website, samen met de nieuwe identiteit gelanceerd, moet ervoor zorgen dat de waarden van het merk nog sterker tot uiting komen. Ook het e-commerceverhaal werd niet vergeten en aan de lancering van de nieuwe website werd meteen ook een e-shop gekoppeld.

G-Skin onderscheidt zich al van bij de start door hun opmerkelijke designs. Maar ook de allerlaatste trends in de stoffen worden door G-Skin voortdurend gevolgd. “Inderdaad, om een optimaal comfort te verzekeren, hebben we een nieuw gamma op de markt gebracht, gebaseerd op de laatste nieuwe trends. Daarnaast wordt onze kleding ook in Europa gemaakt, van ontwerp tot productie, volgens een strikt lastenboek. Het productieproces en de gebruikte materialen zijn gegarandeerd duurzaam en sociaal verantwoord”, geeft Peter Geluykens ons nog mee.

Wie kennis wil maken met de vernieuwde identiteit kan dit weekend nog terecht op Velofollies, hal 2, stand 219 of op de vernieuwde website.
Auteur: Peter Deconinck
tags G-Skin
Linkpartner

Deze site maakt gebruik van cookies om de site optimaal te laten werken.

Cookies zijn kleine bestanden die gebruikt worden om de instellingen van deze site te bewaren.

Cookies vertellen ons niet wie je bent.

Wil je meer weten over cookies, lees dan onze cookie policy