mountainbike.be
09/02/2021
Algemeen

Scott Benelux slaat handen in elkaar met jong eventbureau

Fietsdistributeur Scott Benelux en event- en marketingbureau Count Me In gaan met elkaar in zee voor een verregaande samenwerking.
© Scott Benelux
Pieterjan Van Weyenbergh, sales & marketingmanager bij Scott, is enthousiast: “Count Me In maakt aan een denderende vaart zijn entree in de fietswereld. We hebben een heel erg groot vertrouwen in Count Me In, delen dezelfde visie en willen daarom graag mee op de trein springen. Ze zijn de challenger van de bestaande orde. Daar herkennen we ons in. Met Scott zijn we ook baanbrekend en innovatief.”

De events van Count Me In situeren zich zowel op de weg als op gravel en de mountainbike, met zowel ééndaagse als meerdaagse events, in binnen- en buitenland. “Een ideale match dus met ons aanbod aan sportieve fietsen”, klinkt het bij Scott Benelux. “We willen ook afwijken van de klassieke paden. Met de sponsoring van WorldTourploeg DSM bereiken we onze doelgroep op een traditionele manier. Via de samenwerking met Count Me In willen we op een vooruitstrevende manier een unieke en actieve doelgroep bereiken.”

“Qua doelgroep is er ook een grote match met Count Me In: we mikken allebei op vrouwen en mannen, van beginners tot fanatiekeling, en van wegrenner tot graveler of mountainbiker.”
Auteur: Simon Lamon
tags Scott Count Me In
Linkpartner

Deze site maakt gebruik van cookies om de site optimaal te laten werken.

Cookies zijn kleine bestanden die gebruikt worden om de instellingen van deze site te bewaren.

Cookies vertellen ons niet wie je bent.

Wil je meer weten over cookies, lees dan onze cookie policy